Skip to main content

AGONIJA IZRASTANJA KRATKE KOSE -cautionary tale

Been a while ha?

Evo da vas upozorim prije nego ugledate slatku sliku neke zvijezde i pomislite baš bi bilo lijepo da imam kratku kosu. Kad kažem kratku -mislim pixie cut short kao Halle Berry,Rihanna ili malo duže. Ne do vrata ili ramena,čak ne ni do ispod uha-jer je to middle zone-poluduga kosa.
Nisam bila toliko naivna,da mislim da će mi izgledat kao Natalie Portman -čiju frizuru sam ja htjela. I sad kad ju vidim želim se opet ošišati,ali ček ček!, ali sam mislila da će mi bar izrast zdrava kosa natrag,bit će jednostavna za stilizirat i izgledat ću cute. Jesam njene visine i nakon 50 stranica zaključila sam da imam ovalno lice,pa će mi stajati. Stajala mi sa 6 g-kad sam bila rumena-zašto ne sad?
Nisam bila opterećena tim da bi mogla izgledat kao dečkić - jer eto znam da sam petite curvy girl, a i da sam kao Lisbeth Salander -pa što? Ne oblačim se za druge.


     Nakon pomnog razmišljanja o skoro pola godine i traženje dobrih frizerki ,gledanja tutoriala frizure :) odlučila sam se na pothvat. Prva reakcija mi je bila shock -izgledala sam kao Beiber,pomislila sam. Malo pretjereno,doduše. Rekla sam frizerki da koristi obične škare-ali nisam vidjela ogledalo pola vremena (pomalo čudno ?) ,svejedno svaku sekundu sam zurila u škare - obične :)
Rekli su mi da izgledam malo starije -što kod mene znači tad mojih godina 20. Kad imate baby face i onako izgledate mlađe htjeli ili ne. -.-
Navikla sam se vrlo brzo. Sviđala mi se jednostavnost,a stilizirana je čak djelovala pomalo kao njena frizura.
I onda dođe prvi problem- KOSA VAM RASTE SUPER BRZO KAD JE KRATKA I TREBA JU SKRAĆIVAT SVAKIH MJ. DANA =money bye
Ako želite zadržati prvotni izgled morate otić pod škare najkasnije svakih 40 dana. Kosa krene rast u visinu,a otraga dobijete rep -kao da imate mullet. Kao da ste u 80-ima.
Upozorit ću da ako imate,svjetliju kosu,nekako kad je kraća postane malo tamnija o.O
Ako mislite da to što imate 5 cm kose će vas koštat 30 kn-wrong -košta gotovo isto kao da je do poda -neovisno gdje otišli.
pa računajte _______ x 10 mj (ako ne skraćujte svaki) = jeste uštedjeli? :D

Ja sam šišala vrat i pomalo pustila ostatak nekih 6 mj. - i onda napravila ponovo pixie cut -ali ne kod iste frizerke. POGREŠKA -za frizure uvijek tražite kvalitetne,ali kad vas ''zakamufliraju'' uvijek izgleda dobro kad prvi put vidite.


 Kosa mi nije bila strasno duga,ali frizerka je upotrijebila THINNING SHEARS- one škare sa zupcima da otklone težinu kose. Kako je osoba rekla 'samo malo'.

Osim ako nemate oštru,supergustu kosu NI U LUDILU IH KORISTIT. Makne vam pola kose i da, naraste to natrag ali sve stanjeno i kao spaljeno. Moja kosa je bila gusta,ali meka i 1. kad su me bez dopuštenja stanjili izgledala sam kao strašilo- trebalo je goodine da se sve makne,a da imam dužinu bar do vrata.
Sad zamislite kad vam stanje za kratku kosu jer navodno ćeš imat afro ubuduće-LAŽ . Sve se može običnim škarama-trust me.
Sad 2 ipo god kasnije moja kosa i dalje ima stanjene strane-ona je narasla ali tanka i valovita -not a good comb. Rastu vam repići kose i mlada dlaka,ali nikako ne dovoljno. Ja svoju skraćujem par cm svakih 4 mj,ali najstanjeniji dio je tek gotov.
Kako stanjivanje čini da imate gušću kosu pri korijenu ti donji dijelovi postaju 'napuhani'-uvijaju se u čudnovate oblike. Kao da imaš prozirnu zavjesu kose  -.-
Pozitivno je da mi je kosa zdravija jer se ne lomi više,ali ja ne volim kosu slijepljenu uz tjeme niti se želim pomirit s ''tankom kosom'' jer to nije moja kosa.
Većina frizerki ne zna- budimo iskreni-ne bi dala da me takne niti jedna cura iz osnovne koja je frizerka - 3 g srednje ./ (Zato uvijek nađite dobru i točno odredite što hoćete-jer svaka od njih ima svoju verziju)

3. DA VAM TAKO STANJENA KOSA NARASTE DO PRISTOJNE DUŽINE-CCA ČELJUSTI- trebat će doooosta,jer da raste brzo,ali ne dovoljno. Računajte godinu dana i da će biti STANJENA.
Dakle više od 3 g da dobijete prvotni volumen-ako vas dotakne na ''brijačem '',škarama za stanjivanje ili oboje - a ne spadate u rijetke koje glava boli od težine kose.

4. Evo pozitivne,ako se odlučite ipak-upamtite nećete izgledat kao na slici,ali niti ti ne izgledaju tako-što nije loše,narasti će. Moći ćete oprat i osušit kosu za 10 min,lice vam je u prvom planu i jednostavno je fresh!
Ne žalim svoj pixie cut,ali trebaju vas upozorit prije nego ga uistinu napravite-jer nije sve tako lako + i dalje sam bijesna na frizerku.

XD


P.s. U nastojanju da  vratim izgubljeni volumen i da naraste malo brze ( kad imate calovitu kosu koja se uvija po svojoj volji,uvijek izgleda krace) pocela sam piti zeljezo i vitamin b complex.
Da upozorim ne pijem ih svaki dan i poprilicno sam sigurna da mi se vratila anemija (manjsk zeljeza u krvi sto vodi i jacem ispadanju kose),ako je i otisla,  tako da ne uzimam bezveze niti prekoracujem dnevnu dozu.
B12 vitamin pomaze proizvodnji crvenih krvnih stanica, biotin i niacin su za zdravu kosu,kozu,nokte.. -Iskreno ,jedem premalo hrane bogate b vitaminom,a i zeljezom. Topiva je kapsula u vodi i cini mi se da djeluje.
Mozete uzimat hrpu toga,ali ja se drzim osnove jer ipak nasem metabolizmu ne treba 100 dodataka.

*ispričavam se zbog potencijalnih gramatičkih pogreški

Comments

Popular posts from this blog

1 week 1 healthy meal a day with OATS

(A very long) disclaimer,which u can skip : I am not fast food fan -haven't eaten hamburger/hot dog or anything from chains like mcdonalds ever (except some snickers ice cream that I couldn't finish).I don't like pizza. Yes,and I said it to a Italian girl. Let's just say I've spent hours in wc after eating some ordinary ones in last 7-8 years.However they weren't homemade,so if I really don't have time nor choice I'll eat my moms or make one I can endure. Having said that I din't particulary follow the food I eat to check kcal,or is it nutritious in any way. I am a full time student so most of the time I eat lunch,sometimes breakfast/dinner, in one of student canteens They are sort of like your average minus hotel restaurants with mostly not healthy food. No. 1 meat is pork in everything and 90% of time breaded/fried. Most of the food is super greasy,fried and cheapest that they can afford. Combinations tend to be odd like fish fingers and some

Palačinke na 101 način // 101 way on the pancake

Recently I started cooking more. I possibly even love it,but don't want to admit it aloud. It may have something to do with if  more people knew I'd be 'forced' to cook more and I'd start to hate it,which I don't want. You see I'm cooking for me, selfish? I don't care.  Being selfish can be good for you. If you don't help yourself,how are you going to help anyone else? So if I have ingredients,little time and will and don't want to spend money I'll make some ( Ain't nobody have time for day long cooking,my case 30 min is the limit- I'm a student after all). I like to experiment with flavors and tropical/ oriental food (mostly fruit) but making pancakes is pretty much classic. I've made mine with every sort of milk/dairy possible including soya and other vegan style (and with water if I didn't' have any of it),with fruit,chocolate, without eggs! even flour = guess what?! Everything works and it's yummy 1. Recipe